Strefa fitness

W Centrum Rekreacyjno Sportowym GYM EL TORO znajdują się dwie sale fitness wyposażane w renomowany sprzęt między innymi marki Tiguar czy Fit and Jump. Nasi instruktorzy to grupa doświadczonych profesjonalistów, którzy poprowadzą dla CIEBIE różne rodzaje zajęć:

 

 

 

 

 

 

AKTUALNY GRAFIK DO POGRANIA NA DOLE STRONY

TOTAL FITNESS EWA CHODAKOWSKA - autorski, innowacyjny, interwałowy trening grupowy. W jego trakcie uczestnicy mogą poprawić swoją kondycję, wytrzymałość, siłę oraz tonus mięśniowy. Podczas treningu opracowanego przez Ewę Chodakowską pracujemy również nad szybkością, motoryką oraz metabolizmem.

TORO JUMP – Fitness na trampolinach, dzięki któremu spalamy mnóstwo zbędnych kalorii, skacząc i ćwicząc przy energetycznej muzyce. Podczas ćwiczeń angażujemy wszystkie mięśnie, dzięki czemu nasze ciało będzie jędrniejsze i smuklejsze. Zestaw prostych ćwiczeń wykonywanych intensywnie jest przeznaczony dla każdego bez względu na wiek, płeć i wagę.

BRAZYLIJSKIE POŚLADKI - to trening wzmacniający i kształtujący dolne partie ciała, ze szczególnym naciskiem na uda i pośladki, czyli miejsca najbardziej podatne na cellulit. Dzięki regularnym ćwiczeniom pośladki będą kształtne, krągłe i jędrne bez nadmiaru tkanki tłuszczowej i cellulitu. W treningu nie zabraknie ćwiczeń na mięśnie ud i brzucha. Duża ilość powtórzeń danego ćwiczenia sprawia, że trening jest intensywny, a efekty są szybko widoczne.

BIKINI SHAPE - to wzmocnienie i ujędrnianie wszystkich partii mięśniowych naszego ciała. Na treningu będzie od 8-12 stacji. Na każdej z nich wykonywane jest inne ćwiczenie.W trakcie zajęć każdy uczestnik przechodzi przez wszystkie stacje po kolei,do momentu ukończenia całego obwodu ćwiczeń.

Taki sposób treningu sprawia,że w ciągu niecałej godziny uzyskujemy podwójny efekt:
1) SIŁOWNI - ujędrniamy,wzmacniany i kształtujemy całe ciało 
oraz
2)TRENINGU AREOBOWEGO - poprawiamy wydolność i redukujemy tkankę tłuszczową.

BPU- brzuch, pośladki, uda. Forma zajęć nie należąca do trudnych, gdyż nie ma choreografii, ma na celu wzmacniać i kształtować partie ciała na których odkłada się tkanka tłuszczowa u kobiet. Zwraca się uwagę na poprawną technikę wykonywania ćwiczeń w pozycjach stojących, klęczących i leżących , aby uzyskać płaski brzuch, zgrabne pośladki i uda.

FIT BALL - to trening z piłką, który gwarantuje smukłą sylwetkę, dobrą zabawę, dużo uśmiechu, jest okazją do doskonałej zabawy. To zasługa między innymi tego, że ćwiczenie wymaga umiejętności utrzymania równowagi, więc i umiejętności napinania różnych mięśni – a taki trening przywodzi na myśl raczej przyjemność oraz rozrywkę, niż mozolne ćwiczenia. Poprawia humor, wzmacniając i modelując całe ciało.

MODELOWANIE SYLWETKI- Trening polegający na modelowaniu oraz wzmacnianiu wszystkich grup mięśniowych. Tempo sprzyja koncentracji na technice wykonywanych ćwiczeń. W czasie zajęć mogą być użyte różne przybory (sztangi, kettle, hantle, stepy).

TRENING OBWODOWY - skierowany do osób, które oczekują szybkich efektów. Różnorodność ćwiczeń i to, że trening łatwo dostosowuje się do indywidualnych potrzeb sprawia, że najczęściej wybierany jest przez ludzi zdeterminowanych na cel: rozwój wszystkich głównych grup mięśniowych, szybkie spalenie kalorii, zwiększenie wytrzymałości. Od tradycyjnego treningu siłowego różni go intensywność – osoba ćwicząca w ciągu 30-40 minut ma za zadanie wykonać w dobrym tempie serie bezpośrednio następujących po sobie ćwiczeń. Każde ćwiczenie oddziałuje na inną partię mięśni, dzięki temu, mimo nieustannego wysiłku całego organizmu, nie ulegają one przeciążeniom.

TBC (Total body conditioning) czyli modelowanie całego ciała. To zajęcia typu dwa w jednym, łączą ćwiczenia aerobowe (przyśpieszające oddech i puls) ze wzmacniającymi przy użyciu małych obciążeń. Dwie składowe TBC dają dwa rezultaty: wzmocnienie mięśni i ogólnej kondycji oraz utratę tkanki tłuszczowej i poprawę wydolności tlenowej. Są wykonywane do rytmicznej muzyki. Sekwencje ćwiczeń TBC wymyśla instruktor, który dba, by uruchomić zarówno górne, jak i dolne partie ciała. Debiutant może zacząć trening bez ciężarków, a kiedy wzmocni formę, sięgnąć po hantle albo zwiększyć ich wagę.

JOGA – Praca z ciałem, oddechem i umysłem. Zajęcia prowadzące do osiągnięcia harmonii, spokoju i równowagi. Joga kształtuje smukłą sylwetkę, poprawia samopoczucie, redukuje stres i wpływa na ogólne dobre samopoczucie. Idealne zajęcia do wzmocnienia i uelastycznienia ciała.

PŁASKI BRZUCH – zajęcia ukierunkowane na wzmacnianie mm.brzucha. Pracują wszystkie mm.brzucha: ( prosty, skośne, poprzeczny, zębate). Trening kształtujący wytrzymałość siłową, wzmacniający układ mięśniowy, pozwalający modelować sylwetkę. Po za ćwiczeniami głównymi –brzuch również pracują inne partie mięsni np. grzbiet, uda, pośladki w przerwach pomiędzy ćwiczeniami na brzuch. Tempo dopasowane do grupy ćwiczebnej, dla wszystkich osób. Zarówno dla zaawansowanych, jak i początkujących. Choreografia ograniczona. Na moich zajęciach w śr w ogóle jej nie ma.

STRETCHING- Zestaw ćwiczeń rozciągających, relaksacyjnych i oddechowych odbywających się przy spokojnej muzyce. Która stanowi tło podczas zajęć. Systematycznie ćwiczenia zwiększają zakres w stawach, wzmacniają ścięgna, polepszają ukrwienie mięśni oraz rozciągają i rozluźniają je po każdym treningu.

Nie znalazłaś w naszej ofercie tego czego szukasz?

Napisz do nas

Do pobrania: